ورق طرح سفال پرچین؛ سقفی به زیبایی سقف سفال ویلانما اما سبک تر
برترین اخبار و اطلاعات تخصصی موزیک را در این وبلاگ جستجو نمایید
تاریخ : جمعه 16 آبان 1399
نویسنده : نیایش

ورق‌های شیروانی طرح سفال:

ورق طرح سفال پرچین با شکل دادن و تغییر شکل ورق‌های گالوانیزه ایجاد می‌شود. آن‌ها به عنوان یکی از ورق‌های بام بسیار پرکاربرد و زیبا شناخته می‌شوند. ورق‌های بام طرح سفال در تولید به سه نوع ورق طبقه بندی می‌شوند.

- ورق‌های طراحی سفال ژنو:

به این نوع ورق‌های بام، به ورق‌های سفال فرانسوی و ورق‌های سفالی ایتالیا گفته می‌شود.

- ورق‌های سفال پالرمو:

به این نمونه می‌توان به صفحات بام طراحی سفال، ورق‌های طراحی سفال سوئدی و برگه‌های سفال ژاپنی اشاره کرد.

 - ورق‌های طراحی سفال پارچین:

این مثال را کاشی ورق سفال یا ورق اردواز می گویند.

خوب است بدانید که در این سه طرح سفالگری فقط به بحث در مورد سلیقه و بودجه پرداخته می‌شود و هر یک از نمونه‌های طرح‌های سفال از نظر کیفیت و مقاومت در همان سطح قرار دارند. نمونه کارهای بیشتر را در سایت ویلانما ببینید.

قیمت ورق‌های شیروانی طرح سفال:

قیمت برش ورق‌های سفالی دو برابر قیمت برش ورق‌های سفالی است که ورق‌های ذوزنقه‌ای، کرکره یا لوستر هستند. دلیل این اختلاف قیمت، میزان زمانی است که برای تولید و برش ورق‌های بام طرح سفال در مقایسه با سایر ورق‌های بام می‌طلبد. البته خوب است بدانید که به دلیل استفاده زیاد از ورق‌های بام طراحی سفال در نمونه‌های مختلف Palermo، Perchin و Jano برای پوشاندن سقف ساختمانها، به منظور ساخت غرفه‌ها، ایجاد جادوگری، عایق بندی ویلا. و خانه‌ها و بسیاری موارد دیگر باعث شده است که در مدل‌های دیگر تقاضای مصرف کننده بیشتر از سایر ورق‌های بام باشد.

بنابراین چنین دلیلی باعث افزایش تولید ورق‌های بام طراحی سفال شده و قیمت روزانه ورق‌های بام طرح سفال را در نمونه‌های مختلف با همان قیمت سایر ورق‌های بام قرار داده است. امروز به دلیل نوسانات قیمت سخت افزار. بیشتر تغییرات قیمت به غیر از برش و اجاره تولید ورق‌های شیروانی، به نوع و قیمت مواد اولیه اختصاص می‌یابد که معمولاً برای ورق‌های گالوانیزه از آهن، فولاد و روی است.

ورق طرح سفال پرچین به دلیل آنکه نصب آجری مانند دارد و طرح ریزی دارد نمای بسیار زیبایی می تواند در پیشانی ساختمان داشته باشد زیرا که پیشانی ساختمان ها در ابعاد با عرض زیاد و ارتفاع کم اجرا می شوند، استفاده از محصولاتی که طرح ریز و چینش آجری داشته باشد بسیار مهم است.

 



|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
برترین اخبار و اطلاعات تخصصی موزیک را در این وبلاگ جستجو نمایید.